Background

Od impulsa do pulsiranja

Radionica

Od impulsa do pulsiranja

Ova radionica predstavlja uvod u rad s ritmičkim obrascima u pokretu. Kako upotrijebiti ritam kao put? Drugim riječima, ne “ugurati” pokrete u unaprijed utvrđen ritam, nego prepoznati, oblikovati, razraditi naglašavanja u pokretima (u svoj njihovoj različitosti) kako bismo ih koristili i kao tragove/smjerokaze improvizacije iz koje su nastali i kao artikulaciju plesa. Nadalje, kako imenujemo i određujemo neko naglašavanje? Kakva tijela, pokrete, performativnost dopušta i potiče određeni naglasak? Radionica je namijenjena izvođaču shvaćenom kao skladatelj dok oblikuje ples. Nakon toga posvetit ćemo se pitanjima nepravilnih ritmova, poliritmova, sinhronizacije tempa itd., i što ona znače za kolektivni ples.

Claire Huber

Rođena u Parizu 1987., Claire Huber je plesačica, koreografkinja i pjesnikinja. Studirala je koreografiju na P.A.R.T.S.-u u Bruxellesu, gdje se bavila istraživanjem ritma i disanja u pokretu, glasom, tekstom i kompozicijom. Prije toga studirala je filozofiju (MA) u Parizu i radila s kazališnim kompanijama, što ju je potaknulo da se obrazuje na području fizičkog kazališta i pantomime, i stvara vlastita kazališna djela (collectif les Arcans). Zatim se posve posvetila plesu, radeći sa Cynthijom Briggs i studirajući suvremeni ples u Tanzfabriku u Berlinu, u kojem se uz ples posvetila proučavanju tijela i anatomije (uglavnom Laban/Bartenieff i Klein tehnika). Kao koreografkinja, kreirala je grupna djela (...and then we knew it was wind, Atena, 2018.; Another Ode to Joy, Festival bairro em festa, Lisabon, 2017.; Im Lande der Zauberei, Tanzfabrik, Berlin, 2013…) i sola (Vents de face, Ljubljana, 2016., pod mentorstvom Milana Tomašika), i surađivala s vizualnim umjetnicima (Eva Kotatkova, Berlin; Cowhouse studio, Irska) i glazbenicima (orkestar Amadeo, Slovenija; Kaja Farszky, Bruxelles). Kao gost-umjetnik pozvana je u Kinitras, Atena, 2016. i 2018.

Associate image

Rezervacija ulaznica

Predstava

Datum / Sat
Broj ulaznica
1